Zadania:

  • Realizacji działań (po)sprzedażowych na rynkach francuskojęzycznych we współpracy i pod nadzorem Eksport managera
  • Przygotowywanie dokumentów informacyjnych i ofertowych, w tym cenników na potrzeby potencjalnych klientów
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień, dbanie o właściwą realizację procesu (po)sprzedażowego
  • Rozwój w kierunku coraz bardziej samodzielnej pracy – docelowo do przejęcia odpowiedzialności za wybrane rynki

Oczekujemy:

  • Dobrej znajomości j. polskiego, j. francuskiego i j. angielskiego
  • Doświadczenia zawodowego w pracy z klientem biznesowym (mile widziane)
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji
  • Nastawienia na realizację celów, samodzielności w działaniu
  • Bardzo dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę na zasadzie hybrydowej tj. home office (ok. 70% czasu) + praca w centrali w Chrząstowicach, woj. opolskie (2-3 dni, 2 x w miesiącu) + delegacje służbowe
  • Szansę na zdobywanie i rozwój kompetencji zawodowych w obszarze sprzedaży eksportowej (docelowo możliwość awansu na stanowisko Export managera)
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy i dodatku uzależnionego od wyników pracy
  • Benefity pozapłacowe (dopłata do prywatnej opieki medycznej Luxmed, dopłata do karty Multisport Plus, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie, dostęp do platformy językowej eTutor, dostęp do platformy szkoleniowej Dolineo, dostęp do elektronicznego pulpitu pracownika w programie Enova 365)
  • Nagrody pieniężne za pomysły optymalizacyjne i polecenia pracownicze
  • Imprezy integracyjne i dodatki okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin

Miejsce pracy:

Home office (70%)
+ delegacje służbowe (30%)

Zmiany:

8-16

Wynagrodzenie:

podstawa + premia