Prowadzone projekty

...

CB SPÓŁKA AKCYJNA
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pn. „Promocja marki produktowej COROTOP firmy CB S.A. na rynkach zagranicznych.

Nr projektu: POIR.03.03.03-16-0007/17
III Oś priorytetowa: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 01.07.2017 r. – 31.12.2019 r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 872 331,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 416 668,00 PLN

Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy CB S.A. poprzez promocję marki produktowej COROTOP na rynkach zagranicznych oraz rozwój działalności eksportowej. Udział firmy w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli ma na celu wypromowanie marki COROTOP stanowiącej grupę wielowarstwowych membran dachowych mających szansę stać się mocno rozpoznawalnymi produktami na rynkach zagranicznych.
Rezultatem projektu będzie wzrost rozpoznawalności marki COROTOP na rynkach zagranicznych poprzez nawiązanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, co w efekcie przełoży się na podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych,
wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport, w tym wzrost przychodów ze sprzedaży na eksport produktu będącego przedmiotem projektu.

...

„GLOBAU” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn.
„Wzrost konkurencyjności produktów firmy GLOBAU Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych”.

II Oś priorytetowa: Konkurencyjna gospodarka
Działanie 2.4: Współpraca gospodarcza i promocja
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 08.10.2015 r. – 31.03.2017 r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 540 000,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 349 974,00 PLN

Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy „Globau” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chrząstowicach w oparciu o rozwój działalności eksportowej, współpracy gospodarczej i promocji na dotychczasowych i nowych rynkach zbytu min. we Francji, Holandii i Norwegii.

Efektem podejmowanych w ramach projektu działań będzie min. zwiększona ekspansja firmy na rynki zagraniczne (podpisanie 12 zagranicznych kontraktów handlowych) oraz wzrost przychodu ze sprzedaży na eksport.

...

ZAPYTANIE OFERTOWE
NR 1/POIR.03.03.03-16-0007/17

W związku z realizacją projektu „Promocja marki produktowej COROTOP firmy CB S.A. na rynkach zagranicznych.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014 -2020,  III Oś Priorytetowa „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand,  (dalej: projekt) firma CB S.A. zaprasza do składania ofert dotyczących usługi:
wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego na targach BATIMAT 2017, Paryż, Francja.

...

GLOBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pn. „Przeprowadzenie badań przemysłowych i prac rozwojowych w firmie GLOBAU Sp. z o.o. w celu wprowadzenia na rynek innowacyjnych produktów”.

I Oś priorytetowa: Innowacje w gospodarce
Działanie 1.1: Innowacje w przedsiębiorstwach
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 01.09.2016 r. – 31.08.2018 r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 15 102 000,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 8 183 363,00 PLN

Głównym celem projektu jest zwiększenie aktywności B+R przedsiębiorstw poprzez przeprowadzenie badań przemysłowych oraz prac rozwojowych w spółce GLOBAU Sp. z o.o., które doprowadzą do opracowania i wprowadzeniu na rynek innowacyjnych produktów (laminatów) do zastosowania w budownictwie niskoenergetycznym oraz innych branżach przemysłu.

Projekt zakłada realizację trzech zadań:

  1. Zakup wyposażenia dla zaplecza badawczo-rozwojowego,
  2. Badania przemysłowe
  3. Prace rozwojowe.

Rezultatem projektu będzie opracowanie i wdrożenie do produkcji rozwiązań technologicznych w zakresie składu, struktury i właściwości fizykochemicznych surowców oraz sposobu ich łączenia umożliwiających produkcję laminatów o układzie wielowarstwowym z międzyfazą w formie aglomeratu, przy jednoczesnym trwałym połączeniu z warstwami wierzchnimi i zachowaniu elastyczności otrzymanego wielowarstwowego laminatu.

...

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DO
ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 1/POIR.03.03.03-16-0007/17

realizowanego w ramach projektu

„Promocja marki produktowej COROTOP firmy CB S.A. na rynkach zagranicznych.”

...

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego
nr 1 /2.1.2/2016 w ramach projektu

„Rozwój technologii informacyjnych i komunikacyjnych w firmie CB S.A. z siedzibą w Chrząstowicach”


realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 02 Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1. Nowe produkty i usługi w MSP, Poddziałanie 2.1.2. Wsparcie TIK w przedsiębiorstwach

W związku z zakończeniem procedury wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu infrastruktury technicznej do utrzymania i korzystania z systemu informatycznego B2E oraz zakupu usługi wytworzenia i implementacji systemu informatycznego B2E, informujemy, że zamówienie będzie realizowane przez firmę INSOLUTIONS SPÓŁKA CYWILNA ŁUKASZ KRISTOF, AGNIESZKA KRISTOF, która złożyła najkorzystniejszą ofertę.

...

CB SPÓŁKA AKCYJNA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
„Rozwój wiodących marek firmy CB S.A. na rynkach zagranicznych”

II Oś priorytetowa: Konkurencyjna gospodarka
Działanie 2.4: Współpraca gospodarcza i promocja
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 08.10.2015 r. do 30.04.2017 r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 500 000,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 350 000,00 PLN

Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy CB S.A. z siedzibą w Chrząstowicach w oparciu o rozwój współpracy gospodarczej i promocji na dotychczasowych i nowych rynkach zbytu oraz na wprowadzeniu produktów i usług znajdujących się w ofercie wnioskodawcy na nowe rynki zagraniczne: Kanady, USA, Brazylii, Korei Płd.

Efektem podejmowanych w ramach projektu działań będzie min. zwiększona ekspansja firmy na rynki zagraniczne (podpisanie 15 zagranicznych kontraktów handlowych) oraz wzrost przychodu ze sprzedaży na eksport.